Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

ازدواج مجدد بنیامین بهادری ؟ + عکس

بنیامین بهادری و همسرش نسیم حشمتی ، ازدواج بنیامین بهادری ، بارانا بهادری ، خواننده پاپ ایران 

بنیامین بهادری خواننده محبوب موسیقی پاپ که به تازگی تور کنسرتهای خود را در آمریکا برگزار کرده در شب تولد خود در صفحه اینستاگرامش با یک خبر همه را غافلگیر کرد.

بنیامین بهادری با انتشار عکسی نوشت:

بنیامین و دخترش ، دختر بنیامین بهادری ، ازدواج بنیامین بهادری ، بارانا بهادری

شب تولد ۳۳ سالگی بنیامین بهادری

بهادری در این پست نوشت: از مهربونی همه تون ممنونم به قول معروف حس خوبیه که آدم این همه دوست بامعرفت داشته باشه دارم برای آینده زندگی خودم و بارانا تصمیم مهمی می گیرم که خودم هم تا کمی قبل حتی فکرش رو نمی کردم دارم باهاتون در میون می ذارم که اول دعامون کنید و بعدش هم نمی خواستم خیلی یهویی سورپرایزتون کنم می دونم که مثل یک دوست برای خیلی هاتون همیشه زندگی ما مهم بوده و هر کدوم نظرهای خاص و احتمالاً متفاوت و رنگارنگی خواهید داشت ولی خب در آخر هر کسی مسئول و پاسخگوی زندگی خودش و وابسته های خودش خواهد بود پس اگه نظر من براتون مهمه دوست دارم فعلاً و تا وقتی که خودم جزئیات رو اعلام نکردم با همین دعای خیرتون و انرژی مثبت و اگه دلتون خواست «تبریک»ی که همیشه بهم کمک می کنه، راه رو برای آینده مون روشن تر کنید و اگر حتی کسی خواست وارد حاشیه و کنجکاوی بی دلیل بشه شما لطفاً به هیچ وجه جواب ندید که کار اداره این صفحه سخت تر نشه امیدوارم همه تون در زندگی خوشبخت باشید این هم کیک تولد سی و سه سالگی منه که همراه بارانا و با خاطره بهترین نسیم دنیا فوت شد.
امشب تولد منه.

بنیامین بهادری و همسرش نسیم حشمتی ، ازدواج بنیامین بهادری ، بارانا بهادری ، خواننده پاپ ایران

بنیامین بهادری و همسرش نسیم حشمتی و دخترشان بارانا

حوالی ساعت ۴ عصر جمعه ۲۹ آذرماه سال ۱۳۹۲ بنیامین بهادری با نسیم حشمتی، همسرش و دختر دو ساله اش سوار بر خودروی ماتیز از بزرگراه شهید باکری وارد اتوبان همت غرب می شوند، رانندگی خودرو بر عهده نسیم حشمتی بود و وی آرام و با سرعت معمولی رانندگی می کرد، ناگهان یک پژو ۲۰۶ نوک مدادی با سرعت زیادی به خودروی بنیامین بهادری برخورد کرد و در اثر این تصادف سهمگین نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری درگذشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد