Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری بازیگر سریال هشت و نیم دقیقه

عکس شخصی الهه حصاری


 

بیوگرافی و عکسهای الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری


الهه حصاری (متولد ۱۸ مرداد ١٣۶٩ تهران) بازیگر ایرانی است.الهه حصاری دارای فوق دیپلم تربیت بدنی و «لیسانس زبان انگلیسی» است. وی در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.



عکس شخصی الهه حصاری

 فیلم سینمایی الهه حصاری

    داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
    پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳)
    نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲)
    قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)
    انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)
    آزاد راه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)
    بیتا بی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)
    زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)
    زن‌ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)
    عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)
    تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)
    نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)


عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری

عکس شخصی الهه حصاری
عکسها و بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری و نازنین بیاتی


الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است



دوخواهر دارد، فارغ التحصیل رشته زبن نگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است، از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا نیز میکند

 

الهه حصاری و بابک حمیدیان

شروع فعالیت و بازیگر شدن
 

علاقه اش به بازیگری او را به کلاس های بازیگری کشاند، آشنایی اش با ابراهیم وحیدزاده کارگردان خیلی زود او را حرفه ای وارد کار سینمایی کرد و در اولین فیلم اش بنام تاکسی نارنجی در سال ۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت

 
علاقه به یوگا

 

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم بعد از مدتی که ماجرا برایم جدی تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم

 

بعد که بیشتر با این رشته آشنا شدم علاقه ام نسبت به آن بیشتر شد. اتفاقا بعدش متوجه شدم یوگا اصلا ورزش آسانی نیست، اما من استاد خوبی داشتم، دوره های این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه گرفتم


الهه حصاری و مهتاب کرامتی

مربیگری یوگا

 

برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنی ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانی، البته برای اینکه در هر رشته ورزشی مربی شوی باید این دوره را ببینی و مدرکش را بگیری. من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود. خدا را شکر همه این رشته ها را کار کردم و مدرکم را گرفتم و الان هم مربی یوگا شدم

 
علاقه به غذاهای دریایی

 

غذاهای دریایی خیلی مورد علاقه‌ام هستند و تقریبا همگی آنها مانند میگو، ماهی و… را دوست دارم. سعی می‌کنم غذاهای دریایی را حتما در رژیم غذایی‌ام داشته باشم. جدا از اینکه مزه‌شان را دوست دارم دلیل اصلی علاقه‌ام به غذاهای دریایی، سالم و مغذی بودن آنهاست


الهه حصاری

 ازدواج و برادر !

 

انتشار عکس او در شبکه های مجازی در کنار فردی با ادعای برادر وی صحت ندارد و او در مصاحبه اعلام کرد ما سه خواهریم، او مجرد نیز بوده و هنوز ازدواج نکرده است


الهه حصاری

فیلم های سینمایی

 

● نقش نگار علی عطشانی،(۱۳۹۴)

● داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)

● پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳)

● نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲)

● قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)

● انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)

● آزاد راه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)

● بیتا بی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)

● زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)

● زن‌ ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)

● عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)

● تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)

● نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

 
سریال

 

● شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲) – شبکه خانگی
● قلب یخی سری سوم (۱۳۹۲) – شبکه خانگی
● در حاشیه (۱۳۹۴) – شبکه خانگی


الهه حصاری
بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
الهه حصاری سر صحنه مجموعه هشت و نیم دقیقه
بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
بازیگران مجموعه هشت و نیم دقیقه

بازیگران مجموعه هشت و نیم دقیقه
بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
الهه حصاری سر صحنه سریال هشت و نیم دقیقه
بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
الهه حصاری با شهرام شاه حسینی
بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
الهه حصاری سر صحنه سریال هشت و نیم دقیقه
بیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
الهه حصاری بازیگر نقش یلدا سریال هشت و نیم دقیقهبیوگرافی و عکسهای شخصی الهه حصاری
بهرنگ علوی و الهه حصاری در سریال هشت و نیم دقیقه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد