Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

آزار جنسی زن کره‌ای توسط یکی از مسوولان تیم‌ ملی ایران! +عکس دختر آزار دیده!

آزار جنسی زن کره‌ای توسط یکی از مسوولان تیم‌ ملی ایران! پلیس کره‌جنوبی، روز گذشته اعلام کرد ‌در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد آزار جنسی قرار گرفته.  
ادامه مطلب ...

دانلود بازی فیفا 15 برای اندروید / FIFA 15 Ultimate Team 1.0.6

http://www.fullprogramlarindir.com/wp-content/uploads/2014/09/EasyCapture133.jpg

امروز کمپانی معروف و نام آشنای EA نسخه ی جدید بازی فیفا را با نام FIFA 15 Ultimate Team به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داد! نسخه ی ۲۰۱۵ بازی فیفا بیش از ۱۰ هزار بازیکن و ۵۰۰ تیم را شامل می شود و بیش از ۳۰ استادیوم واقعی از سراسر جهان را در خود دارد! شما می توانید به اسانی لیگ خود را تشکیل دهید و تجربه بهترین بازی فوتبال را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! بازی به صورت کاملا واقعی طراحی شده است و تمامی بازیکنان تا به این لحظه را شامل می شود که ان را به همه ی کاربران دوستدار بازی های ورزشی و فوتبال پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی فوتبال FIFA 15 Ultimate Team اندروید :
* ساخت تیم اختصاصی خود برای کسب درامد و …
* نقل و انتقالات با این تاریخ از فوتبال در بازی
* حضور همه بازیکنان معروف از تیم های مختلف جهان
* طراحی انیمیشن ها به صورت کاملا واقعی
* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

دانلود در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!

خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!

210078 خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!

 رز رضوی با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش خبر ازدواجش را تکذیب کرد.
gvdpf6cfevzmq9hwj خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!
رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون در ۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده ، سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست و معتقد است خیلی چیزها را از او یاد گرفته ، تا قبل از فیلم ملودی به کلاس بازیگری نرفته اما بعد از آن یک دوره کلاسهای آقای سمندریان را دیده ،از مجموعه فعالیتهای او عبارتند از : سریالهای مختارنامه ، کلاه پهلوی ، ملکوت ، تبریز در مه و..و فیلم های بیداری رویاها ، ملودی و دعوت.


 اخبار مرتبط:

ماجرای ازدواج محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی به کجا رسید؟؟

اولین عکس از آیفون 6 منتشر شد+ تصویر

یکی از شرکتهای شریک اپل در چین تصویر آیفون شش را منتشر کرد.

 

به گزارش سیتنا، حفظ اسرار درباره آیفون شش این روزها کار آسانی نیست زیرا همه روزه شایعات زیادی درباره پرچمداری بعدی اپل در فضای مجازی منتشر می‌شود.

 

 

در حال حاضر همه متقاعد شده‌اند که تدابیر امنیتی شرکت اپل دیگر مثل گذشته نیستند. تازه‌ترین مطلب درباره آیفون 6 تصویری از این گوشی است که در چین منتشر شده است.

 

شرکت "چاینا تلکام" که یکی از بزرگترین شرکای اپل به حساب می‌آید، تصویر آیفون 6 را در وبسایت خود منتشر کرده است. البته این شرکت بعدا این پوستر را از سایت خود برداشت ولی همان زمان اندک کافی بود تا این عکس به طور گسترده در اینترنت پخش شود.

 

در این عکس آیفون شش در سه رنگ نقره ای، مشکی و طلایی دیده می‌شود. این گوشی به صورت فقل گشایی شده توسط این اپراتور عرضه خواهد شد. چاینا تلکام تاکنون آیفون را به صورت قفل گشایی شده نفروخته است و اولین بار است که این کار را انجام می‌دهد.

 

اپل قرار است در مراسمی در 9 سپتامبر از آیفون شش رونمایی کند و تا زمان پی بردن به تمام جزئیات درباره این گوشی چیزی نمانده است.