Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

انتقادها از بازیگر زن بخاطر بازی در فیلمی نامناسب +عکس

جنیفر لوپز  انتقادها از بازیگر زن  بخاطر بازی در  فیلمی نامناسب +عکس 

تازه ترین فیلم سینمایی جنیفر لوپز با عنوان پسر همسایه"The Boy Next Door" محصول سال 2015 مورد انتقاد شدید منتقدان سینما قرار گرفته است.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، جنیفر لوپز در این فیلم با "رایان گازمن" هم بازی است. نوجوان ها این بازیگر جوان را با سری فیلمهای « Step Up » به خاطر می آورند.
 

موضوع فیلم از این قرار است که معلمی به نام کلیر ( جنیفر لوپز ) به تازگی به دلیل اینکه همسرش به وی خیانت کرده از او جدا شده و اوضاع مناسب روحی ندارد.
 

در این حین یک همسایه جدید جوان به نام نوح ( رایان گازمن ) در کنار منزل او اقامت می کند و خیلی طول نمی کشد تا کلیر از این پسر جوان خوشش بیاید اما...
 

برای مشاهده سایز بزرگ تصاویر روی آن ها کلیک کنید

 

کارگردان فیلم پسر همسایه هم کسی نیست جز "راب کوهن" همو که سازنده ضعیف ترین فیلم از سری فیلم های مومیایی به نام « مومیایی : مقبره امپراطوری اژدها » بوده است.
 

یکی از نکات منفی این فیلم سینمایی از نگاه منتقدان ضعف آشکار فیلمنامه آن است؛ مجله سینمایی مووی مگ در این باره می نویسد:"در فیلمنامه خانم باربارا کیوری، خبری از تعلیق یا پیچش های داستانی نیست. داستان فیلم بصورت تک خطی روایت می شود و مهمتر از همه اینکه شخصیت ها بسیار راحت در جریان داستان تغییر دیدگاه می دهند!
 

در فیلم هیچ گاه به این سوال پاسخ داده نمی شود که چطور یک پسر بیست ساله به ساده ترین شکل ممکن می تواند عاشق معلمی شود که دو برابر سن خودش عمر کرده اما پس از این اتفاق هر دوی این افراد سر عقل و منطق بیایند! "
 

از آن مهمتر برخی صحنه های این فیلم است که به اعتقاد "توماس کسلر" -یکی از منتقدان آلمانی- به بدترین شکل ممکن نمایش داده شده است.
 

انتقاد از جنیفر لوپز بابت حضور در فیلم پسر همسایه به نوعی بی سابقه بوده و به نظر می رسد این فیلم از بابت فروش نیز در انتظار یک شکست سخت خواهد بود.

/ توریسم آنلاین 

مرتبط:

طلاق هنرمند مطرح زن پس از 13 سال زندگی مشترک!

سوء استفاده مشهورترین مدل دنیا از حجاب! +عکس

تام کروز و چهارمین ازدواج با دختر 22ساله! + عکس

انتشار تصاویر برهنه بازیگر سینما در گوشی گمشده او +عکسهای منتشر شده!

عکس: کار غیراخلاقی خواننده زن جنجالی شد!

جدایی دو بازیگری که 15 سال با هم تفاوت سنی داشتند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد