Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

تجاوز به پسر 9 ساله در روز عاشورا !

مرد شیطان‌صفتی که پسری ۹ ساله را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و وی را به قتل رسانده بود، چند روز بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد...

در ادامه مطلب

 

همشهری آنلاین: مرد شیطان‌صفتی که پسری ۹ ساله را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و وی را به قتل رسانده بود، چند روز بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

چند شب قبل پسری 9ساله به نام محمدرضا از خانه‌شان در یکی از محله‌های شهرستان مهریز در استان یزد خارج شد تا برای شرکت در مراسم عزاداری به حسینیه محله‌شان برود اما به طرز عجیبی ناپدید شد.

چند ساعت از خروج محمدرضا از خانه می‌گذشت و وقتی خبری از او نشد، والدینش نگران او شدند. مراسم عزاداری هم به پایان رسیده بود اما هیچ‌کس او را ندیده بود. همان شب بعد از آنکه جست‌وجوها برای یافتن پسربچه به جایی نرسید پدرش این ماجرا را به پلیس گزارش کرد و از مأموران کمک خواست.

 به این ترتیب مشخصات محمدرضا به یگان‌های مختلف پلیس اعلام و تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد. در جریان این تحقیقات مأموران پلیس آگاهی به مرد جوانی مظنون شدند و وی را بازداشت کردند.

از آنجا که احتمال داشت این جوان محمدرضا را ربوده باشد، وی تحت بازجویی قرار گرفت و وقتی مأموران برای بازرسی به خانه‌اش رفتند با چند قطره خون روبه‌رو شدند و در ادامه لباس‌های آغشته به خون پسربچه را در خانه این مرد کشف کردند.

دیگر تردیدی وجود نداشت که او پسربچه را ربوده و به قتل رسانده است و به همین دلیل بازجویی از مرد جوان ادامه یافت. او در نهایت اتهام قتل پسر 9ساله را پذیرفت و گفت: آن شب وقتی سوار بر موتورسیکلتم در کوچه حرکت می‌کردم پسربچه را دیدم.

او به‌تنهایی به طرف هیئت عزاداری می‌رفت. با این بهانه که من هم به هیئت می‌روم او را سوار موتورسیکلتم کردم در بین راه او را فریب دادم و به خانه‌ام بردم.

 سپس با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و در نهایت او را به قتل رساندم و جسدش را داخل گونی گذاشتم و نیمه‌شب در خیابان رها کردم. عزیز صابریان دادستان عمومی و انقلاب مهریز با تأیید این خبر گفت:

به‌دنبال وقوع این جنایت شایعاتی مبنی بر روانی بودن قاتل، حضور داعش در منطقه، ارتکاب قتل توسط اتباع بیگانه، جدا شدن سر پسر بچه از بدن وی و... در شهر منتشر شد که هیچ کدام از آنها صحت ندارد. متهم به قتل بومی، اهل و ساکن مهریز است و حضور داعش در منطقه کذب است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد درجه‌ای از بیماری روانی که از متهم سلب مسئولیت کند در او وجود ندارد. به‌گفته دادستان مهریز هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
link69.ir پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ http://link69.ir

باسلام
باارزوی قبولی عزاداری ها شما
لطفا قوانین جدید باکس را مطالعه فرماید ونظر خودرابرای ماارسال نماید

لینک باکس 7ایرونی جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.7ironi.ir/page/linkbox

با لینک باکس 7ایرونی، آمار بازدید سایت خود را چند برابر کنید
کد لینک باکس ما را از آدرس زیر دریافت کنید و در وب خود قرار دهید، سپس لینک های خود را برای ما ارسال کرده تا در لینک

باکس پر بازدید ما قرار گیرد

http://up.7ironi.ir/up/angor/linkbox/code.html

قوانین لینک باکس
http://www.7ironi.ir/page/linkbox-faq

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد