Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

عکس بی حجاب بهاره رهنما بعد از کاهش وزنش

http://www.irancartoon.ir/gallery/albums/album333/Bahareh_Rahnama.jpg
در ادامه مطلب


 

بهاره رهنما در مورد عکسش چنین می نویسد:

وقتی لباس می پوشم خوب نگاهم میکنه ، نظر میده ، امروز مجبورم کرد کفشام رو عوض کنم ،باهاش عازم جشن ملی سفارت فرانسه بودم بعد که کلی به لباسم و همه چیزم دقت کرد دم رفتنمون گفت مامان وایسا ازت عکس بیندازم ، وایسادم و من تو این نگاه که میبینین محو تماشای دخترک زیبا و جذابی هستم که داره ازم عکس میگیره و انقدربهم عشق میده که باورم میشه همه اون چیزایی که اون میگه هستم! به عشق این عشق و به عشق هم پا بودن باهاش و با کمک خودش ده کیلو وزن کم کردم

میخوام بگم نمیدونم اگر پریا نبود الان کجای زندگیم وایساده بودم و میخوام بگم این روزها تحسین و حمایت و عشق اون از دنیا بی نیازم میکنه میخوام بگم هرکی داره خدا بهش ببخشه و هرکی نداره بجنبه؛) شکر میکنم خداوندی رو که من رو مادر این فرشته کرد...

تهران چهل سالگی من شانزده سالگی پریا

عکس جنجالی 10 کیلو لاغر شدن بهاره رهنما


مطالب گوناگون:

عکس/الناز حبیبی با ساپورت لب دریا


عکس/ بازیگر زن ایرانی در سواحل استرالیا


دختر ساپورت پوشی که از نخل بالا میرود! + عکس


عکس:جدایی دو بازیگری که 15 سال با هم تفاوت سنی داشتند


شیر دادن خانم دانشجو به فرزندش در جشن فارغ التحصیلی!+عکس+18


10 دختر زیبا و خوش اندام خارجی+ عکس+18


اخراج زیباترین مهماندار هواپیمایی ترکیه به خاطر جذابیت بیش از حد!+عکس+18


خواستگاری بی‌شرمانه یک چوپان از بهنوش بختیاری در اینستاگرام (+عکس)


حرکات نمایشی دختر  ایرانی لب ساحل +عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد