Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام از این ساعت

دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام از این ساعت

Download New Album By Mehdi Ahmadvand Called Az In Saat

به همراه متن تمامی آهنگ های  آلبوم از این ساعت +کد پیشواز

http://s5.picofile.com/file/8139841034/MehdiAhmadvand.jpg

در ادامه مطلب

 

 


http://s5.picofile.com/file/8139925518/Back.jpg
خواننده: مهدی احمدوند
ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی، مهدی احمدوند، علی عباسی، پیمان دوستی
آهنگساز: مهدی احمدوند، میلاد ترابی
تنظیم کننده: میلاد ترابی، گروه پازل، مهدی احمدوند، علیرضا افشار، حامد برادران
ضبط: استودیوی شخصی مهدی احمدوند
میکس و مسترینگ: آرین بهاری، میلاد ترابی، مهدی احمدوند

ژانر:پاپ

تهیه کننده: مهدی کرد
مدیراجرایی: علی پُرمهر
انتشارات: چنگ زرین پارسی / دنیای هنر، تصویرگستر پاسارگاد
عکس: شاهین دلیوند
طراح جلد: عرفان بهکار
تعداد قطعات: 12
فصل: تابستان
ماه انتشار: شهریور
سال انتشار:1393

 

دانلود آلبوم با کیفیت 128 ( تک تک )



حال من

 

یادمه یه روز یکی بود عاشق نگاش شدم من

همیشه تو خواب تو رویا میدیدم کنارشم من

یادمه نگاه میکردم دست و پامو گم میکردم

همیشه به خاطرش پشت به همه مردم میکردم

نه کسی واسه حال من دلسوزوند نه

نه واسه کسی حالم مهم نبود نه

نه کسی دل منو خواست که نمونه

بودو نبودم اصا مهم نبود

یادمه رو برگردوندو از اینجا دور شد

اینقد گریه تا چشمام کور شد

همه میگن رسیدی به حرف ما , نه

من میگم شاید مجبور شد


...

 

عاشقتم

کاش میشد از همه دل بکنی

با من باشی دل بدی دل نکنی

کاش بگی قلب من جای تو بود

به من بگی دل بکن از همه زود

کاش بگی خیلی بی تاب منی به من بگی خیلی تو خواب منی

کاش بگی بود و نبود منی به من بگی عشقمی جون منی

دار و ندارمی ماله منی تو قلبمو فکر و خیاله منی

کاش بگی دار و ندار منی به من بگی عشقمی یار منی

جز تو به هیچکسی دل نمیدم به هیچ کسی زود تند بگو دل نمیدم

دل ندی جز من به هیچکسی تو , بمون فقط عاشق من یکی باش

عاشقتم آره عاشقتم


...

 

نقاشی

همراتم هر جا که تو باشی

به سرت نزنه جدا شی

میمیرم فکر من نباشی

عکست تو دل شده نقاشی

همیشه هر روز بم شکاکی میگی نباشم چش رو چش پاکی (!)

اینقد مهربونو دلپاکی اسمت رو دل شده حکاکی

همراتم هر جا که تو باشی به سرت نزنه جدا شی

میمیرم فکر من نباشی عکست تو دل شده نقاشی

همراتم هر جا که تو باشی

به سرت نزنه جدا شی

میمیرم فکر من نباشی

عکست تو دل شده نقاشی


...

 

یادگار

یه روزی عاشقتم شدم بچه بودیم یادش بخیر

هیشکی نفهمید حالمو حتی خودت یادش بخیر

یادمه خونه ی شما یه شهر خیلی دوری بود

سالی یه بار می دیدمت رفتنمونم زوری بود

یادش بخیر روم نمیشد تویه چشات نگاه کنم

همیشه آرزوم بوده اسم تو رو صدا کنم

خجالتی بودم ولی تمومه فکره من تو بود

تا اون غریبه اومدو عشق منو ازم ربود

ای یادگار کودکیم ای آسمونه سادگیم

ای خاطراته اولینو آخرین دلدادگیم

ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام

از اون امیدو آرزو مونده یه قلب پیر برام


...

 

از این ساعت

نمیگی یه روزی تنها نکنه برات بمیرم

اگه پیش من نباشی سراغتو هی میگیرم

تا کجا پی تو بگردم آخ تا کجا قهر و آشتی

یواشکی رفتی اما آخه تو که جلو چشم مایی

تو که جلو چشم مایی

دیگه با غرور بیجات داری بازی در میاری

تو که منو دوست نداری داری سر به سرم میذاری

نگو منو دوست نداری من که برات میمیرم

اگه پیش من نباشی سراغتو هی میگیرم , آره سراغتو هی میگیرم

از این ساعت دیگه نمیذارم غرورت یه کاری کنه از من جدا شی

نمیتونم ببینم کنار یکی جز من تو باشی

نمیتونم ببینم از عشقم شی فراری

نمیتونی با دوریت هی اشکامو دراری


...

 

فالش

داری باعث میشی دوریت چند روزو چند سال شه

که من هر چی بخونم همه میگن فالشه

حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست

نیستی و به این نبودت هیچکسم مشکوک نیست

داری باعث میشی خونه بعد تو متروک شه

که دلم به بودنه اون خاطرات مشکوک شه

من غرورمو فروختم به نبودت چند وقت

تو نبودی که ببینی روحیم از دست رفت

داری باعث میشی دوریت چند روزو چند سال شه

که من هر چی بخونم همه میگن فالشه

حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست

نیستی و به این نبودت هیچکسم مشکوک نیست


...

 

برگرد

یه قاب عکس خالی میگی حرفی نمونده باقی

تو باعث شکسته سکوته این اتاقی

یه یادگاری از تو میگی نمیذارم اینجا باشه

به من یه بار گوش بده اصا هر چی تو میگی باشه

برگرد بی تو تنهام دلگیر شده دنیام

واسه دیدنت میام من باشی اونوره ابرام

برگرد بی تو تنهام دلگیر شده دنیام

واسه دیدنت میام من باشی اونوره ابرام

باورم شد رفتی تنهام گذاشتی گفتی دوسم نداشتی

منه ساده باورم شد گفتی کسی جز من نداشتی

باورم شد رفتی تنهام گذاشتی گفتی دوسم نداشتی

منه ساده باورم شد گفتی کسی جز من نداشتی

لای لای لا لا لای لای

لای لای لا لا لای لای


...

 

پرواز

به چشمای تو مشکوکم به دنیای نفس گیرت

به چشمات که میگفت چیزی ازم نمیشه دستگیرت

تا بودی این نگاه من تو چشمای تو جون میداد

اگه چشمای تو میخواست بهم حس جنون میداد

تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد

میدونستم ولی چشمات بهم حق السکوت میداد

سقوط زندگیمونو با چشمای خودم دیدم

منو آسون رها کردی تو رو آسوده بخشیدم


...

 

سرگیجه

دارم سر گیجه میگیرم نیستی غم میچرخه دورم

تو این روزا که دوریتو همیشه من همینطورم

همش دلشوره میگیرم روزایی که از من دوری

روزایی که از تو دورم همش غمگینم اینجوری

دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم

خدا تو رو آورده واسه من

بمون نرو همینه آرزوم

عشق تویی شدی تمومه زندگیم

فقط بگو همیشه با همیم

بمون بزار یه راهی پیش روم

همش دلشوره میگیرم روزایی که از من دوری

روزایی که از تو دورم همش غمگینم اینجوری

همش دلتنگ تو میشم اتاقم مثله زندونه

یه احساسی به تو دارم این احساس از تو پنهونه

دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم

خدا تو رو آورده واسه من

بمون نرو همینه آرزوم

عشق تویی شدی تمومه زندگیم

فقط بگو همیشه با همیم

بمون بزار یه راهی پیشه رووم


...

 

بازنده

از قلبه پریشونم بی واهمه رد میشی

من خوبه تو میمونم با این همه بدمیشی

این قلبه ترک خورده دلواپسه فرداته

با هر قدم که میری محتاجه نفسهاته

شاید نمیدونی بی عشقه تو میمیرم

من از تو و رفتارت از فاصله دلگیرم

تقدیره منم این شد بازندیه این بازی

تو اول خوشبختیت آیندتو میسازی

شاید نمیدونی بی عشقه تو میمیرم

من از تو و رفتارت از فاصله دلگیرم

تقدیره منم این شد بازندیه این بازی

تو اول خوشبختیت آیندتو میسازی


...

 

بارون
این اتفاقی نیست که من توی شلوغی دیدمت
فهمیدمت تا دیدمت ، تا دیدمت فهمیدمت
این اتفاقی نیست که من می‌بینمت بازم تو رو
انگار تو تقدیر منی دیگه نمی‌بازم تو رو
زیر بارون با توام تو خیابون با توام
تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن نه نمیشه
من تو خیالم با توام تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم این آخریشه
زیر بارون
...

 

عشق اول

میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیست
داغه عشقه هیچکی مثله اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی هیچکسی هم قدمت نیست
هیچکسی هم قدمت نیست

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثله عشقه اولین نیست
میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیست
داغه عشقه هیچکی مثله اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی هیچکسی هم قدمت نیست

چقده سخته بدونی اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم بگه میخوام که نباشی
نباشی

چقده سخته بدونی اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم بگه میخوام که نباشی

دانلود کدهای آوای انتظار همراه اول آلبوم از این ساعت از مهدی احمدوند

جهت فعال سازی کد را به ۸۹۸۹ ارسال کنید.

  یادگار : ۶۶۱۷۹

سرگیجه : ۶۶۱۷۸

پرواز : ۶۶۱۷۷

نقاشی : ۶۶۱۷۶

حال من : ۶۶۱۷۵

فالش : ۶۶۱۷۴

بازنده : ۶۶۱۷۳

بارون : ۶۶۱۷۲

برگرد : ۶۶۱۷۱

عاشقتم : ۶۶۱۶۹

از این ساعت : ۶۶۱۷


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد