Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

مجموعه عکسهای نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران

نیلوفر پارسا
عکسهای بیشتر در ادامه مطلب
 
بیوگرافی:
نیلوفر پارسا بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۹ هجری شمسی مصادف با سال ۱۹۹۰ میلادی در تهران است. او دانش‌آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات است.
نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند قسمت کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود. تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد این سریال نقطه آغاز فعالیت حرفه‌ای پارسا شد نیلوفر پارسا در این باره می‌گوید قبل از صحبت با کارگردان نمی‌دانستم برای کدام نقش این سریال پذیرفته می‌شوم.
حضور نیلوفر پارسا در نقش محوری یکی از سریالهای تلویزیون باعث شهرت و محبوبیت این بازیگر شد و این سریال شروع فعالیت حرفه‌ای نیلوفر پارسا است.او میگوید شخصیت بیتا از ویژگی های خودم فاصله زیادی داشت و بنابراین گاهی فشار روحی و بار روانی منفی کلماتی که از سوی این نقش ادا می شد را بر خودم حس می کردم و خسته می شدم.
 اما این تجربه اول بازیگری من بود و کاملا بر اساس هدایت های کارگردان و راهنمایی های نویسندگان پیش می رفتم.
سریال ها: شاید برای شما هم اتفاق بیفتد۱۳۹۱
آوای باران-۱۳۹۲
پشت صحنه سریال آوای باران
عکسهای جدید نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا
عکسهای نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران
نیلوفر پارسا
بیتا در سریال آوای باران
نیلوفر پارسا
باران قلابی
نیلوفر پارسا
عکسهای شخصی بیتا در آوای باران
نیلوفر پارسا
عکسهای شخصی نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا
عکسهای کمیاب نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا و آزاده زارعی
جدیدترین عکسهای نیلوفر پارسا
بیوگرافی بیتا در آوای باران
آزاده زارعی و مبینا سادات آتشی و نیلوفر پارسا
عکسهای جدید بیتا در اوای باران
بیوگرافی نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا
بیتا بازیگر اوای باران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد