Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

بازیگر فیلم سریع و خشن در سانحه رانندگی درگذشت + تصاویر صحنه تصادف

خبر فوری بازیگر فیلم سریع و خشن در سانحه رانندگی درگذشت
در ادامه مطلب 

«پل واکر»، بازیگر مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» در یک تصادف رانندگی در کالیفرنیا در سن 40 سالگی درگذشت.

«پل واکر» بازیگر فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» بود که در خودرو دوستش طی یک سانحه رانندگی در شمال لس‌آنجلس جان خود را از دست داد.«واکر» نقش‌آفرینی در فیلم‌های «سریع و خشن» را از سال 2001 آغاز کرد و در تمامی شش قسمت از این فیلم پرفروش مقابل دوربین رفت.

وی در حالی‌ که عازم یک مراسم خیریه با دوستش بود، دچار سانحه رانندگی شد و پلیس ماشین آنها را در حالی که در آتش می‌سوخت پیدا کرد و مرگ دو سرنشین آن تایید شد. کمپانی یونیورسال با انتشار بیانیه‌ای از مرگ «پل واکر» ابراز تاسف و اعلام کرد، وی حقیقتا یکی از قابل احترام‌ترین اعضای استودیو طی 14 سال گذشته بوده است و فقدان او ضربه بزرگی برای تمام اعضای تیم «سریع و خشن» محسوب می‌شود.

«پل واکر» برای بازی در نقش یک پلیس مخفی برایان اوکانر در مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» شناخته می‌شود و در کنار «ون دیزل» و «مایکل رودریگوئز» از بازیگران اصلی این مجموعه فیلم به حساب می‌آید.

001-80

960039_515459855218109_94374661_n
paul_walker_porsche 002-59Obit Paul Walker  walkercrash3

 «واکر» اخیرا در درام «ساعت‌ها» که یک فیلم مستقل است مقابل دوربین رفته بود،‌ فیلمی که قرار بود از 13 دسامبر اکران خود را آغاز کند و داستان فیلم درباره پدری است که در تلاش است فرزند نوزاد خود را پس از وقوع توفان زنده نگه دارد.

 
منبع:http://mymag.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد