Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

Jalebtarin | مجله اینترنتی جالب ترین

جالب ترین و بروزترین مطالب از سراسر اینترنت

سکوت گلشیفته فراهانی شکست +عکس


Image result for ‫گلشیفته‬‎ 
تصویری از توییت گلشیفته فراهانی نسبت به انتشار عکس برهنه اش در مجله فرانسوی ایگوییست (Égoïste) را مشاهده می کنید.
گلشیفته فراهانی: اگر خدا روی زمین زندگی می کرد،مردم پنجره خانه اش را میشکستند!

گلشیفته فراهانی سکوتش را شکست

برای مشاهده عکس لخت گلشیفته فراهانی بر روی مجله فرانسوی ایگویست بروی لینک زیر کلیک کنید
گلشیفته فراهانی، باز هم برهنه شد/ عکس18+
 

نظرات 1 + ارسال نظر
لینک باکس سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ق.ظ http://box.needadd.ir

سلام
من مدیر لینک باکس نید اد هستم .
اومدم که لینکتو تایید کنم دیدم که بعد از لود کامل وبت هر 5 ثانیه وبت خودکار انگاری رفرش میشه تو مرورگر
بررسی کردم و فهمیدم که این مشکل از لینک باکس زیکو هست .
من مخالف استفاده از لینک باکس های دیگه تو وبت نیستم و تازه به نفع لینک باکس ما هم هست .
اما یا کدشو بردار یا به مدیرش بگو که این کد رفرش خودکار رو از لینک باکسش برداره . این کار رو کرده که امارگیر امار بیشتری ثبت بشه . اما این مشکلاتی رو برای وبهای استفاده کننده بوجود میاره . و توی ایندکس گوگل به مشکل میخورید .
من برای خودتون گفتم .
این صفحه لینک باکس رو برو
http://zeko.ir/page/linkbox
هر 5 ثانیه خودکار بروز رسانی میشه برای این که امارگیر امار بیشتری نشون بده .
با تشکر

ممنون از اطلاع رسانیت حذف شد رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد